به نقل از world01

روش ارتباطی در فروش (کاری از گروه تولیدی درب ضد سرقت آتاک درب )

مشتری از شما خرید نمی کند، مگر اینکه احساس کند شما به او اهمیت می دهید. اینکه مشتری در صحبت با شما احساس امنیت و اینکه شما بتوانید در فروش محصول در ضد سرقت خود حس ایمنی را مشتری القا کنید بسیار مهم می باشد ، بسیار مهم است. صحبت شما با مشتری، باید ترس و شک او را از بین ببرد. پس ارتباط بعد از فروشتان را با هیچ کدام از مشتری ها قطع نکنید، چون این ارتباط باعث ارجاع مشتریان بعدی می شود

برای یک فروشنده موفق، فروش صرفاً شروع یک ارتباط است، نه پایان یک ارتباط. محصولات مهم نیستند، ارتباط مهم است. پس روی رابطه تمرکز کنید و سعی کنید همان طور که برای محصول درب ضد سرقت ترک خود برنامه ریزی می کنید برای فروش ان نیز برنامه ریزی کنید.

تکنیک های نهایی سازی فروش در ضد سرقت ترک (کی فروش به قطعیت می رسد؟

نهایی سازی فروش، بخش پایانی و مهم فروش است، یعنی وقتی مشتری آماده خریدن شده،

نباید بگذارید کار به جایی بکشد که او بگوید بسیار خوب، حالا می روم و فکر می کنم و. . . باید طوری رفتار کنید که مشتری در همان لحظه به تصمیم برسد و نباید بگذارید مشتری محصول درب شما از محل شما به سادگی عبور کند . عملکرد شما در آن لحظه، بسیار مهم است نهایی سازی فروش، تکنیک های بسیاری دارد که برخی از آنها را برای شما می گویم و سعی کنید به مشتری نقاط قوت درب ضد سرقت آتاک درب را بیان کنید.

تکنیک های فروش در بازاریابی فروش انواع محصولات چوبی و درب ضد سرقت و درب لابی

تکنیک دعوت – اتاک درب

ساده ترین تکنیک برای نهایی سازی فروش، دعوت کردن مشتری به خرید است

اگر از این خوشت آمده، چرا امتحانش نمی کنی؟

اغلب مشتریان برای خرید، روی لبه تصمیم گیری هستند. در همان حالی که دارند برای خرید تصمیم می گیرند، تجربه های بدی را که از خرید قبلی شان دارند، به یاد می آورند. آن وقت میگویند نه، نیازی ندارم، نمی دانم

. . .

اما فروشنده خوب، هیچ فروشی را بدون اینکه از مشتری دعوت کند، ترک نمی کند

تکنیک جایگزینی – اتاک درب

در صورتی که مشتری، بیشتر از یک گزینه برای انتخاب دارد و مردد است که کدام را بردارد، باید از مشتری بپرسید کدامش را دوست داری؟ ما آدم ها همگی خوشمان می آید از اینکه چند گزینه خوب برای انتخاب داشته باشیم. اما اگر فقط یک گزینه برای انتخاب وجود دارد، باید گزینه های جدید ایجاد کنید ما تمامی موارد فوق را جهت پیشرفت مجموعه آتاک درب به کار میبریم علی الخصصوص در محصولات ساختمانی بسیار تاثیر گذار است:

گران است؟ ما تخفیف می دهیم، چقدر نقد دارید؟ قسط می بندیم

The post روش ارتباطی در فروش appeared first on آلامتو.

Share This:

روش ارتباطی در فروش

مطالب مرتبط:


پیمایش نوشته


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *